Elisha

Tjabba nu var det jag igen!

Nu har det snart gått en hel vecka! och det har varit mycket värre än vad jag någonsin kunde tro.
igår lyckades jag med en bedrift som inte många killar skulle klara av! men det slutade med att jag hade jävligt ont ett bra tag. (blue balls)
så om det händer igen så är jag nog körd för det skulle vara för mycket för mig  att  klara av igen.

Idag ska jag packa och sen åka tåg i tolv timmar och jag hoppas att jag inte får för mig nå konstiga tankar där men det ska nog gå bra ska ni se.

jag vill tacka alla som har röstat på mig och be dom som har röstat på ghelu att dra åt skogen!

angående tävligen vet jag inte triktigt hur länge jag kommer att klara mig mer för börjar seriöst inte må bra psykiskt och fysiskt men jag ska iallafal försöka hålla mig minst en månad så jag kommer behöva allt stöd jag kan få!!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sofie

You're going down bitch!

2009-02-11 @ 09:23:19
URL: http://blivandejapan.blogg.se/
Postat av: Elisha

Din tid är snart kommen också!

2009-02-11 @ 09:24:59
Postat av: Sofie

Nähä, det enda jag mår psykiskt dåligt av är att inte ha någon dator på 1½ vecka!!!!

2009-02-11 @ 09:25:49
URL: http://blivandejapan.blogg.se/
Postat av: elisha

för då kan du inte porr surfa? eller!!

2009-02-11 @ 10:29:25
Postat av: Anonym

Bara för att det är det enda du använder din dator till..!?!

2009-02-11 @ 21:35:45
Postat av: sanja

kolla in din snubbe på min blogg ;)

& lycka till i tävlingen! :))

2009-02-11 @ 22:05:37
URL: http://sanylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0