Dag 2

Det har nu gått (snart) två dagar.
Jag känner mig ganska så säker på att vinna, sålänge inget oväntat händer...
Dock verkar i princip alla andra av någon anledning tro att jag kommer vara den första som förlorar...

Det enda som är riktigt stört är att när man vet att man inte får göra något så blir det omöjligt att låta bli att tänka på det. HELA TIDEN.

Jaja, jag är lite bitter över att reglerna ändrades från att bara gälla "självbefläcking" till att gälla BÅDE sex och "självbefläckning."

I och för sig var jag en av dem som förespråkade att tävlingen skulle gälla både och i början... Jag blev nedröstad då, men nu har folk plötsligt ändrat sig.


//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0