losing my mind

NU håller jag seriöst på att bli galen!
 Sittar har i min ensamhet framför datorn och kan bara tänka på en sak!
jag börjar få bristande tankar på att ge upp,  jag vill inte men det är så mycket som säger emot  .
jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till ska jag ge efter ellers ska jag stå kvar med hedern ibehåll.
det är sjukt hur mycket det har tar på en och jag kan inte gör nått annat en ställa mig frågan
VARFÖR! varför gör jag det har!

Är det för att vinna tävlingen, är det för att vinna 100kr, är det för att testa mig själv och se vars mina gränser går!!
Ärlig talat så vet jag inte längre för det har börjar gå mig ur Händerna.

jag ska va stark och hålla mig ett tag till, hur länge det vet jag inte men jag hoppas det blir så länge tills jag får ett svar.

//Elisha,  A black man thoughts


Kommentarer
Postat av: Bella

Asså det är ändå rätt onödigt, för 100kr ? det är inte så himla mycket pengar precis :P men lycka till

2009-02-15 @ 17:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0