Martino dag 6

Ja! Eran älsklings kille är tillbaka! Denna gång med ny fakta ;)

Som jag har sett verkar det vara en "röstning" på G, Riktigt lamt tycker jag... Vissa människor i tävlingen behöver "bekräftelsen" för att kunna fortsätta. Men inte jag, med vilja av stål kommer jag vinna denna tävling hur enkelt som helst. Vissa medverkande i tävlingen har redan börjat svikta.

2 har lämnat, några stycken blev väldigt desperata igår... Dvs sprang nakna genom huset. Min gissning på nästa som förlorar är Niklas Helgesson. Han har visat sig svag den senaste tiden. Inte bara för tjejer utan killar också! Ni tjejer som läser detta, bör förstå att sexstrejk leder till böghet. Vi killar behöver en daglig dos "kroppskärlek" varje dag, jag upprepar varjedag!

Mvh Eran Hawtness GOD Martino sixpack!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Detta var ett lamt sätt att försöka komma ut ur garderoben martin! Bättre kan du!

2009-02-10 @ 12:37:06
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0