Fail!

Idag har jag och Mr. Fantasyanimal (Herr enhörning) slagits med livet som insats. Så arg som jag varit ikväll har jag nog inte varit på flera år... Flensta råkade bli inblandad och fick smaka på käppen. Han skrek som en stucken gris och efter min misshandel var han ännu mer motiverad att hjälpa Filip att förstöra mitt liv.
Tillslut blev jag lämnad ifred...

Om någon undrar varför Filip failat så står det åtminstone på vår lista att det hände i Tims rum i förrgår. Stackars Tim! Han får inte bara beskåda Adams värre ände, utan han får även genomlida en skändning av sitt rum!

Mitt raseriutbrott fick mig nästan att glömma bort den här tävlingen, men jag kom tack och lov  tillbaks till mina sinnens fulla bruk och fick minnet tillbaks innan det var försent!

/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0