Dag3 Rastaman was here!

Nu är jag har igen!

Den har dagen har gått förvånansvärd bra!! har inte haft nå luster idag och det är nog för att jag har tränat större delen av dagen.

Ikväll ska jag kolla på serien Heros (så jag inte börja göra nå "andra" saker) och ville bara säga att den är sjukt bra:D
Förutom sexscenerna dom har då och då för dem kan vara jävligt på frästande i min situation om ni kan förstå men annars as nice serie!!

Det var allt jag hade att skriva för stunden och jag vill tacka alla som stöttar och håller på mig, för jag kommer banne mig vinna det har!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

tre dagar kan väll ändå inte vara så svårt :) jag har hållt mig en vecka nu :O

Lycka till <3

2009-02-07 @ 19:28:05
Postat av: Anonym

"tre dagar kan väll ändå inte vara så svårt"

Om jag ska dra en slutsats av detta citat och ditt namn så gissar jag på att du tillhör det underlägsna könet

2009-02-08 @ 17:15:17
Postat av: Tim

Vadå 3 dagar inte så svårt! När man är på ett genomsnitt i 2 ggr om dagen och sedan bara sluta helt det är ju en omöjlighet.

2009-02-08 @ 22:21:52
Postat av: rastaman

bra sagt tim!

2009-02-08 @ 23:42:26
Postat av: kL

rastaman tar nog hem segern hoppas jag;)

2009-02-11 @ 00:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0