18!!!!(snart)

Nu är det endast lite mer än två timmar tills jag fyller 18!
Det känns ju trevligt, förutom att jag saknar min dator. Att leva utan den var svårare än jag trodde!

Idag har jag funderat lite på PMS, jag har kommit fram till följande:

1. Pms är något tjejer har hittat på för att utan anledning kunna vara arga på allt möjligt, och få raseriutbrott utan att någon har rätt att säga åt dem.

eller

2. PMS är något killar har hittat på för att kunna skylla på när tjejer blir irriterade över dumma saker de gör, eller när de inte förstår varför tjejer är arga överhuvudtaget.

Nu skulle det ju kunna vara så att jag dömmer alla andra människor efter mig själv, bara för att mina hormoner inte gör mig lika förbannad som ett par smutsiga strumpor på köksbänken (jag hittade förresten ett par idag, vilket gjorde mig mycket arg).

För övrigt har jag varit mycket lättirriterad idag, jag tror att det har med min dator att göra...

Tack och hej, rösta på mig!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0