Trött hest...

Nu sitter jag här döende i en liten stuga en stor villa i västra Värmland, men jag har en dator och ingen Anton som whinar 24/7 så man ska inte klaga.

Någon undrade när vi ska börja videoblogga och det är en mycket bra fråga, som jag dessvärre inte har något bra svar på... Jag har bestämt mig för att göra ett försök efter sportlovet när jag är uppkopplad till något man kan kalla bredband och har min kamera med mig.

För övrigt är det inte helt omöjligt att jag får tillbaks min älskade dator imorgon och alla mina mysiga filer (all norsk hip hop) som ligger på den.

Nu ska jag snart se om det finns någon trevlig, meningslös komediserie på sexan att somna till.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0