Tillbaks från "lapphelvetet."

Jag kommer tillbaks från Boden och ser att vi fått ny design på bloggen! Jävligt nice!
Tävlingen i Boden gick väl ganska bra, jag gjorde bort mig lite i min viktklass och höll på att diska mig själv, förlorade matchen, vilket sög hårt!
Öppna gick bättre, fick revansch mot norskan från min viktklass, spöade en annan tjej ganska mycket, fick stryk av en fejkare (som typ fick ont så fort man kom nära henne.. *SUCK*), fick stryk av en annan tjej, men kom tvåa eftersom jag hade näst mest poäng! :D Kändes asbra!
Tyckte placeringarna var rättvisa i öppna, alla kom på den plats de förtjänade, så det ska vara!

Nu tillbaks till den "riktiga" tävlingen! Känns asbra, till skillnad från Tim så tycker jag att det går lättare och lättare för varje dag. (Btw tror jag inte Tim håller ut länge till... HAHA)
Denna tävlingen kommer vinnas lätt!

har ett musiktips: http://www.youtube.com/watch?v=VpB_e5HxUGw
så jävla bra! och så jävla nöjd över att äntligen ha den på datorn!

Hare!

/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0