Rastaman Menifes Turner

Tjaaa nu har det snart varit redan två dagar av vadet och det känns redan tungt.
 Jag och martin gjorde det inte bättre igår när vi köpte varsin porrtidning bara för att göra allt svårare !
men det ledde till att man fick ångest och mådde dålig men jag lyckades hålla mig endå . Ett stort bra jobbat till mig!

Den som jag personligen tror kommer att förlora vadet först är.... SOFIE!!!!
Så nu får vi se om jag har rätt

åter kommer nån dag och jag hoppas att ni alla kan visa ert stöd till mig så kommer jag att segra .

(P.S min porrtidning har försvunnit och jag misstänker att nån på S har snott den)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fuck you, din porrtidning var det vidrigaste jag sett, skulle inte ens vilja ta i den med tång!



Btw tror jag att du ryker före mig!

2009-02-06 @ 16:00:18
Postat av: Gretel

Elisha,jag tror på dig! Hoppas att du vunner, dude! PEACE!

2009-02-06 @ 19:59:01
Postat av: fd m8

elisha vinner, han är en hård norrlänning! misstolka inte det där, ja nivetja!



gl dreddie!

2009-02-07 @ 00:42:04
Postat av: malin

Heja dreddie :D<3

2009-02-07 @ 14:07:14
URL: http://mawhlz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0