Du! Rösta på mig!

Denna dag har förflutit utan större problem vad gäller tävlingen.

Jag tror killarna hade någon kupp för att försöka få ut mig ur tävlingen  tidigare idag...
De hoppade omkring i korridoren och slängde av sig kläderna, dock kände jag mest för att lägga mig ner på golvet och skratta åt dem.

Tim har vandrat runt som en osalig ande i korridoren, jag och Victor(?) framförde en teori om att det berodde på att han inte vågade sitta ensam med sig själv på rummet.
Tim förnekade.

Nä, nu är det dags för Age of Empires! Hade!

/Sofie

Kommentarer
Postat av: Eve

Jag hejar på dig Sofie.. Jag ska nog få alla att rösta!

2009-02-11 @ 07:45:09
Postat av: Sofie

Gör det! Då blir jak klad hest! :D

2009-02-11 @ 08:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0